29

කොළඹ

සීමා දාන්න තරම් මම සීමාවෙන් පිට පැනලා නැහැ

හදගැස්ම

ගීතිකා මේ දවස්වල නිදහසේ ඉන්නවා වගේ?

ඔව්. මේ දවස්වල වැඩි හරියක් ගෙදරට වෙලා තමයි ඉන්නේ. අවුරුද්දෙන් පස්සේ යන්න හිතන් හිටිය ගමන් බිමන් ඔක්කොම නවත්තන්න වුණා දැන් තියෙන තත්ත්වයත් එක්ක.

අලුත් නිර්මාණවලට සම්බන්ධ වුණේ නැද්ද?

ප්‍රසන්න ප්‍රියදර්ශන අයියා අධ්‍යක්ෂණය කරන ‘රකුන් ගිර’ කියන ටෙලි නාට්‍යයට සම්බන්ධ වුණා. ඒක වෙනස්ම විදිහේ චරිතයක්. මම සාමාන්‍යයෙන් නයි නටවන තැනකවත් ඉන්නේ නැති කෙනෙක්. හැබැයි මේ නාට්‍යයෙත් නයි එක්ක ළඟ ළඟම ගැවසෙන්න වුණා. ලොකු අභියෝගයක් තිබ්බ චරිතයක් කළේ. ඒ වෙනස ළඟදීම ප්‍රේක්ෂකයන්ට බලාගන්න පුළුවන් වෙයි.

විවාහයට කලින් වැඩ කිහිපයක පේන්න හිටියට දැන් ගීතිකා වැඩ ගොඩක පේන්න නෑනේ. ඇයි ඒ?

දැන් මම වැඩිපුර නිදහස හොයනවා වෙන්න ඇති. කොහොම වුණත් වැඩ සියයක් කරනවට වඩා එක හොඳ වැඩක් කළොත් ඒක වටිනවා.

තාමත් ඔබට බොහෝ දෙනා ආදරය කරන්නේ ‘සුදු හාමිනේ’ නිසා වෙන්න ඇති?

ඔව්. මම ටෙලි නාට්‍ය කිහිපයක ප්‍රධාන චරිත කළාට ගොඩක් අයට මාව මතක හිටියේ උතුම් පැතුම් ටෙලි නාට්‍යයේ ‘සුදු හාමිනේ’ගේ චරිතයෙන්. ඉතිං ඒ වෙනුවෙන් අධ්‍යක්ෂ සඳුන් රාජකරුණා මහත්මයාට ලලිත් වසන්ත මහත්මයාට වගේම ඒ වගේ චරිතයක් ලියපු උදය අයියටත් ස්තූතිවන්ත වෙන්න ඕන. ඒකයි මම විශ්වාස කරන්නේ නාට්‍ය සියයක් කරනවට වඩා එක හොඳ දෙයක් කළොත් කාලයක් යනකල් අපිව ප්‍රේක්ෂකයන්ට මතක හිටිනවා කියන දේ.

නිදහස හොයන නිසාමද සමහර වැඩ අතහරින්නේ?

මෙහෙමයි, මට කතා කරපු වැඩ තියෙනවා. වැඩක් කරද්දී අගයක් වටිනාකමක් තියෙනවානේ. ලෝ බජට් කියලා ඉතිං අපේ අගය, වටිනාකම නැතිව වැඩ කරන්නත් අමාරුයිනේ. මූණ පෙන්නගන්න ඕනේ කියලා රඟපාන්නේ නැහැ. මාවම නිර්මාණයකට ඕනේ නම් ඒ අය මාව සම්බන්ධ කරගනියි.

ඒ කියන්නේ ගීතිකා ජනප්‍රියත්වය කියලා ඕන දෙයක එල්ලෙන්නේ නැද්ද?

ඇත්තටම ජනප්‍රියත්වය මොකටද? ජනප්‍රියත්වය ගැන ඉස්සර හිතුවා. එක නාට්‍යක දෙකක පේන්න ඉද්දී ජනප්‍රිය වෙනවා. නමුත් තව පිරිසක් ආවම ඔවුන් ජනප්‍රිය වෙනවා. නමුත් ජනප්‍රියත්වය පස්සේ හඹාගෙන ගිහින් වැඩක් නෑ. පාඩුවේ තමන්ගේ ගමන ගියාම ලැබෙන දේ ලැබෙයි. මිනිස්සුන්ගේ ආදරය සහ ගෞරවයත් ලැබෙයි.

ඔබ බිරියක් විධියට වගකීම් ඉෂ්ට කරන්න ලොකු කැපකිරීමක් කරනවා වගේ?

ඇත්තටම මම කැමැතියි මගේ අතින්ම සියලුම වැඩ කරන්න. මම රූගත කිරීම්වලට ගියත් මගෙන් වියයුතු දේවල් කරලා යන්නෙ. සැමියාගේ අම්මාගේ සහායත් මට ලැබෙනවා.

ඔබ ජනප්‍රියම තලයේ සිටිද්දී තමයි විවාහ වෙන්නේ. ඒ තීරණය ගැන අද මොකද හිතෙන්නේ?

ජනප්‍රියත්වයේ ඉහළ ඉන්නකොට විවාහ වෙන්න ගත්ත තීරණය ගැන බොහෝ අය මට දේවල් කිව්වා. ඒ ගැන හිතන්න කිව්වා. නමුත් ජනප්‍රියත්වයේ හිටපු කාලේ විවාහ වුණ එක ගැන පසුතැවීමක් මට දැනිලා නැහැ. සුදුසු කාලේ මම විවාහ වුණා. ලැබිලා තිබ්බ ජනප්‍රියත්වයත් මදෑ ඉතිං.

දැන් ගීතිකාගේ ජනප්‍රියත්වය අඩු වෙලාද?

මම ක්ෂේත්‍රයට ආවට පස්සේ එකම කාලේ නාළිකා කිහිපයක මම රඟපාපු නාට්‍ය විකාශය වුණා. ඒ කාලේ ලොකු ජනප්‍රියත්වයක් තිබුණා. දැන් ඒ ජනප්‍රියත්වය ටිකක් අඩු වෙලා. හැබැයි ජනප්‍රියත්වය අඩුවෙලා කියලා දුකක් නෑ. මොකද හැමදේම අනිත්‍යයිනේ. හැමදේම සතුටින් භාරගන්නවා මම.

ගීතිකා කාලයක් නිවේදන කටයුතුවලටත් එකතු වුණානේ. ආයෙත් නිවේදනයට එන්න අදහසක් නැද්ද?

අධ්‍යාපන වැඩකටයුතු සහ රංගන කටයුතු නිසා 2016දී මම නිවේදන කටයුතුවලින් අෑත් වුණා. නිවේදන කටයුතුවලට වෙන් කරන කාලය පිළිබඳ ප්‍රශ්නයක් තමයි ඇති වුණේ. දැන් නම් කාලය තියෙනවා. හොඳ වැඩසටහනක් ලැබුණොත් සම්බන්ධ වෙන අදහසක් තියෙනවා. අපි රාවණ රජුගේ ජීවිත කතාව සොයාගෙන යන වැඩසටහනක් කළා. ඒක මඟදි නතර වුණා. ඒක ගවේෂණශීලී වැඩසටහනක්. සමහරවිට ඒ වැඩසටහන ඉදිරියෙදී එන්න පුළුවන්.

ගත්ත උපාධියෙන් ප්‍රයෝජනයක් ගන්නේ කවදද?

ගත්ත උපාධියෙන් ප්‍රයෝජනයක් ගන්න ඕන. පරිපාලන විභාගය කරන්නත් හිතාගෙන ඉන්නවා. දැන් පොතක්පතක් අල්ලන එකත් හරිම අමාරු වැඩක්. මනස එක තැනක තියාගන්න හරි අමාරුයි. කොහොම වුණත් උපාධියෙනුත් වැඩක් ගන්න ඕනේ. දන්නෙම නැතිව දැන් ටික ටික ගෙදරටම කාලය වෙන් වෙලා.

සැමියා ගීතිකාට සීමා දාන්නේ නැද්ද?

එයා මට සීමාවන් දාන්න තරම් මම සීමාවෙන් පිට ගිහින් නැහැ. හැබැයි එයා ගෙදර එද්දි මම ගෙදර හිටියේ නැත්නම් එයාට අප්සට්. මම එයාට කියලා තමයි හැමදේම කරන්නේ. ඉතිං ඒ නිසා ප්‍රශ්නයක් නැහැ.

මවක් වෙන හීනය ගැන දැන්මම හිතන්නේ නැද්ද?

මම සම්බන්ධ වුණ නාට්‍ය පහළොවක් විතර විකාශය වෙන්න තියෙනවා. විකාශය වෙන නාට්‍යවලට අසාධාරණයක් කරන්න මම කැමැති නැහැ. කොහොම වුණත් මවක් වෙන හීනය ගැන දැන්මම හිතලා නැහැ.

තිළිණි කෞශල්‍යා විජේසිංහ

ඡායරූප - අශාන් ගමගේ

කුවේට් තානාපති කාර්යාලය ඇතුළු තවත් වෙබ් අඩවි කිහිපයකට සයිබර් ප්‍රහාරයක්

මුරුතවෙල කැලේකින් ස්නයිෆර් ටෙලස්කොපයක් හමුවේ (PHOTO)

අදත් දිවයින්නේ ප්‍රදේශ කිහිපයකට වැසි

ශ්‍රී පාද වාරය අදින් අවසන්

ඉන්දීය මහමැතිවරණයේ අවසන් අදියර අද

මෙදා පාර පෙන්නන්න බැරිවෙන තොටළඟ තොරණේ වේදනාව - ලක්‍ෂ 26ක් දැනටමත් වියදම්
කාත්තන්කුඩියේ සමූහ ඝාතනයක් - 35ක් මරා වළ දමලා

ස්කොට්ලන්තය එක්ක හැප්පෙන සිංහ කණ්ඩායම මෙන්න - මාලිංග එංගලන්තයට යයි

ශ්‍රී ලංකාව සහ ස්කොට්ලන්තය අතර තරඟ දෙකකින් සමන්විත එක්දින තර

12:16 PM May 18 2019

ක්‍රිස් ගේල් අවසන් වරට රතිඤ්ඤා පුපුරුවන්න සැරසෙයි, ජයග්‍රහණයකින් මෙම තරගාවලිය අවසන් කරනවා

08:36 AM May 17 2019

සිවු වසරකට පසු දෙපිල හමුවන පළමු තරගය හෙට

08:28 AM May 17 2019

පිලිපීනයේ දුම්රිය අනතුරකින් 34 දෙනෙකු තුවාල

පිලිපීනයේ සිදුවූ දුම්රිය අනතුරකින් පුද්ගලයින් 34 දෙනෙකු තුවා

02:03 PM May 19 2019

ඉන්දීය මහමැතිවරණයේ අවසන් අදියර අද

11:07 AM May 19 2019

ඕස්ට්‍රේලියානු මහමැතිවරණය අද

01:57 PM May 18 2019

“තලතා කියන තැනැත්තිය මහා සංඝරත්නයට අපහාස කරපු විදිය අපි දැක්කා.කුණු ගඳ ගහන කටවල් තිබුනාට, කටවල් පරිස්සම් කරගෙන මේ රට තුල ජීවත් වෙනවානම් හොදයි "

“තලතා අතුකෝරාල කියන තැනැත්තිය මහා සංඝරත්නයට අපහාස කරපු විදිය

03:03 PM May 19 2019

අද රණවිරුවන්ව සිහිකරනකොට රණවිරුවන්ගේ වටිනාකම මේ රටේ ජනතාවට නැවත වාරයක් මතක් උනා

06:00 PM May 19 2019

රිෂාඩ්ට එරෙහි විශ්වාසභංගය අපෙන් කිසිම සහායක් නෑ

03:38 PM May 18 2019

පසුගිය කාටුන්

CARTOON ::: 2019-05-16
CARTOON ::: 2019-05-15
CARTOON ::: 2019-05-14

ජාතික සමඟිය

ශ්‍රී ලංකාව බි්‍රතාන්‍ය අධිරාජ්‍යවාදීන් සමඟ ගැට ගසා තිබූ විලංගුව ගලවා දැමුවේ 1948 පෙබරවාරි 4 වැනිදාය. එනම් අදින් වසර 71කට පෙරය. නිදහස් ලංකාවේ ප්‍රථම අග්‍රාමාත්‍ය ඩී.ඇස්. සේනානායක එදා ලංකා ගුවන් විදුලි සේවය ඔස්සේ ඉතා වැදගත් කතාවක් පැවැත්වීය.“අද ශ්‍රී ලංකාවාසී අප ලබන දේශපාලන නිදහස දෙවැනි වන්නේ මෙයට වසර 2500කට පෙර බුදුරජාණන් වහන්සේ දේශනා කළ ආධ්‍යාත්මික නිදහස ලැබීමට පමණි. අනාදිමත් කාලයක් අප සතුව තිබූ ජන්ම අයිතිය ශතවර්ෂ කිහිපයකට පසුව දැන් නැවැත අපට ලැබී තිබේ. අප ලද නිදහස ර¼දා පවතින්නේ ජාතීන් අතර සමඟිය පැවැතුණ හොත් පමණි. මෙරට වෙසෙන කුදුමහත් සෑම ජාතියකම යුතුකම හො¼ද හිත පැතිර වීම හා සමඟි සම්පන්න බව ඇති කිරීමය.නිදහස දිනා ගැනීම වූ කලී අලුත් සටනක ආරම්භයයි. ලබාගත් නිදහස රටට සෞභාග්‍යය ළඟා කිරීමේ ආයුධයක් කරගත යුතුය. එහිලා වැදගත් සාධකය වන්නේ මගේ රට වැසියන්ගේ සමඟිය හා ඒකාග්‍ර හොඳ හිතය. එය එසේ නොවුණ හොත් අපට අන් හැම දෙයක්ම අහිමි වනු ඇත. එය එසේ නොවේවායි ප්‍රාර්ථනය කරන අතරම අපේ රටවැසියන්ගේ අනාගතය පී්‍රතිමත් සෞභාග්‍ය සම්පන්න එකක් වේවා යන්න මගේ ප්‍රාර්ථනයයි.”ජාතියේ පියාගෙන් සමාව ඉල්ලන්නට අපට සිදුවී තිබේ. එතුමන් අපේක්‍ෂා කළ ජාතික සමඟිය රැක ගැනීමට අපට නොහැකි වී තිබේ. නිදහස දිනා ගැනීම උදෙසා දැඩි සහෝදරත්වයෙන් එක්ව සටන් වැදුණු ප්‍රධාන ජාතීන් තුන වරින්වර ඇන කොටා ගනිමින් රට පරිහානියට පත් කොට දැන් අපි වල්මත් වී හසරක් නොදැක සිටිමු. සෑම දෙයක්ම, සෑම ක්‍ෂේත්‍රයක්ම අවුලෙන් අවුලට පත්ව තිබේ. වැරදුණේ කොතැනද සොයා ගන්නට හෝ වැටී සිටින අවුල් ජාලයෙන් ගොඩගන්නට හැකි දූරදර්ශී නියමුවකු සොයා ගත නොහැකිව ලංකාව රුවල බිඳුණු නෞකාවක් සේ ඉන්දීය සයුරේ පාවෙමින් තිබේ.එදා 1947 ප්‍රථම ආණ්ඩුව පිහිටවනු පිණිස එක්සත් ජාතික පක්‍ෂය බිහි කරන ලද්දේ ලංකා ජාතික සංගමය, සිංහල මහා සභාව හා මුස්ලිම් ලීගය ඒකාබද්ධ වීමෙනි. ටී.බී. ජයා, ‍ෙදාස්තර ඇම්.සී. කලීල්, බද්යුදීන් මහමුද්, මරික්කාර්, බකීර් මාකාර් මුල් වකවානුවේ කැපී පෙනුණු මුස්ලිම් නායකයෝ වූහ. ඔවුන් ආගම හෝ ජාතිය පදනම් කොටගෙන දේශපාලනය කළේ නැත. රටේ ව්‍යවස්ථාවට අනුව තම දේශපාලන පක්‍ෂයේ ප්‍රතිපත්තිවලට අනුව සිංහල ජාතියේ නායකයන් සමඟ එකඟතාවෙන් එදා මුස්ලිම්වරු කටයුතු කළහ. සිරිමා බණ්ඩාරනායක අගමැතිනියගේ ආණ්ඩුවේ අධ්‍යාපන ඇමැති වශයෙන් බද්යුදීන් මහමුද් කටයුතු කළ අතර ජාතික අධ්‍යාපන තත්ත්වය නඟාසිටුවනු පිණිස කටයුතු කළා මිස ඔහු ශරියා විශ්වවිද්‍යාල හදන්නට ගියේ නැත.ඒ.සී.ඇස්. හමීඩ් විදේශ ඇමැති වශයෙන් දීර්ඝ කාලයක් කටයුතු කළ අතර ඔහු ජාත්‍යන්තරය ඉදිරියේ ලංකාව නියෝජනය කළා මිස ලංකාවේ මුස්ලිම් ප්‍රජාව වෙනුවෙන් පෙනී සිටියේ නැත. ටී.බී. ජයා  ජාතික සමඟිය වෙනුවෙන් පෙනී සිටි මුස්ලිම් නායකයෙකි. බකීර් මාකාර් සෑම දෙනාගේ ඉමහත් ගෞරවයට, ප්‍රසාදයට පාත්‍ර වූ කථානායකවරයෙක් විය. ඔවුහු රටේ අනෙකුත් ජන කොටස් සමඟ උරෙන් උර ගැටී ජාතික අභිවෘද්ධිය උදෙසා ක්‍රියා කළෝය.වර්තමානයේ මේ තත්ත්වය ක්‍රමයෙන් වෙනස් වූ අතර ආණ්ඩුව සමඟ කේවල් කිරීම සඳහා තම ගොඩ හා පංගුව ලොකු කර ගැනීමේ පටු දේශපාලනයට මුස්ලිම් දේශපාලකයෝද ඇදී ගියහ. ජාතික දේශපාලනයේ නායකත්වයෙන් ඔවුන් අෑත් වූයේ ඔවුන්ගේම අභිමතයෙනි. වර්තමාන ඛේදවාචකයට පසුබිම හැදෙන බෙදුම් ඉර අඳින ලද්දේ ඔවුන් විසින්ම මිස මහ ජාතිය විසින් නොවේ. ලංකාවේ ප්‍රධාන බෞද්ධ විද්‍යාලය වූ කොළඔ ආනන්ද විද්‍යාලයේ ගුරුවරයකු වූ ටී.බී. ජයා මරදාන සහිරා විද්‍යාලයේ විදුහල්පති වී යනවාට එදා ආනන්දයේ ආචාර්ය මණ්ඩලය මෙන්ම ශිෂ්‍යයෝද විරුද්ධ වූහ. අතීත නායකයන්ගේ පරමාදර්ශ උකහා නොගැනීමේ වරද මුස්ලිම් නායකයන් දැන්වත් වටහා ගත යුතුය.ඉස්ලාම් අන්තවාදීන් සමඟ සටන් වදින්නට සාම්ප්‍රදායික මුස්ලිම්වරුන් අපොහොසත් වූයේ ඔවුන් තමන් විසින්ම හුදෙකලා වී සිටි නිසාය. දැන් සියල්ල මහා ඛේදවාචකයක් තුළ අවසාන වී ඇත. කවර බාධක මැද වුවත් අසීරුවෙන් දිනාගන්නා ජාතික සමඟිය මිස වෙනත් විකල්පයක් ජාතියේ ඉදිරි ගමනට ඇත්තේ නැත.
වීඩියෝ