29

කොළඹ

වාජීකරණය අස්සේ මත් පෙති පැතිරේ

පාරදිගේ

ඔහු ආරක්ෂක අංශයේ සේවයේ නිරත වූවෙක්. එතරම් වයසක් නොවූවත් දැනටම ඔහුගේ සේවා කාලය වසර පහළොවකට වැඩිය. රජයේ ආරක්ෂක අංශය තුළ කිසියම් වගකිවයුතු තනතුරක් දරන්නකු වන ඔහුට තමන් යටතේ සේවය කරන්නකුගේ යම් වෙනසත් පෙනෙයි. කලක් ඉතා වගකීමෙන් රාජකාරි කළ ඔහු දැන් ඒ පිළිබඳ කිසිදු උනන්දුවක් හෝ කැපවීමක් නැත.

වෙනස ඇත්තේ මානසිකව පමණක් නොවේ. එය ඉතා ප්‍රබල ලෙස ශාරීරිකව ද බලන අත ශරීරය ඉතා කෙටි කලකදී දුර්වලව ගොස් ඇත. අද ඉතා සුළු දෙයටත් වෙහෙසට පත්වන කලකට පෙර ඉතා ශක්තිමත් හා ක්‍රියාශීලී පුද්ගලයකු වූ මෙම තරුණ නිලධාරියා ඉතා වේගයෙන් බර අඩුවී දුර්වල පෙනුමැත්තකු බවට පත්ව ඇත. කොටින්ම මේ පුද්ගලයා සපුරාම වෙනස් පුද්ගලයෙකි. ඔහුගේ තත්ත්වය දකින පෙර කී නිලධාරියා ඔහුව පසෙකට ගනී.

ක්‍රමයෙන්ම කථාව දිගහැරේ. මේ ප්‍රේමයක ප්‍රතිඵලයකි. එහෙත් අමරදේවයන් කී පරිදි නොකා නොබී දුක් වින්ද අතීතය සිහිපත් කරවන විරහව මත ගොඩනැඟුණු විප්‍රලම්භ ශෘංගාරයේ ප්‍රතිඵලයක් නොව උත්කර්ෂයට ගිය ප්‍රේමයේ ඵලයකි. අවිවාහක මේ නිලධාරියාට වයස විසිතුනක් වන විට අගනුවර ආශ්‍රිතව සේවයට පැමිණ කෙටි කලකින්ම ගෙන්දගම් පොළොවේ ආනුභාවය හා ආනිශංසයේ මහිමයෙන් රති කෙළියට පිටියක් ලැබී ඇත. වාසනාවකට හෝ අවාසනාවකට මෙම ඉනිම ක්‍රීඩා කිරීමට ලැබී ඇත්තේ පළපුරුදු ක්‍රීඩිකාවකි. නවක ක්‍රීඩකයා ඉදිරියේ අති ප්‍රබල අභියෝගයකි.

එනම් ලකුණු අතර රැඳී සිටිමින් නොදැවී කඩුල්ල ආරක්ෂා කර ගනිමින් ක්‍රීඩා කළ යුතුය. එසේ නොවුවහොත් ඔහු ප්‍රේක්ෂකාගාරයෙනුත් ඔබ්බට විසිවී ක්‍රීඩාවෙන් සමු ගැනීමට සිදුවන ඇත. එනිසා ක්‍රීඩාවේ බලය ජවය හා ශක්තිය වෙනුවෙන් හෙතෙම උත්තේජක හෝ භාවිත කර ජවය උපදවා ගැනීමට සිදුවේ. මේ වර්තමානයේ විවිධාකාර ලිංගික දුබලතා හා සම්බන්ධ ඔෟෂධ වෙළෙඳපොළේ මූලික පසුබිමයි. සැබැවින්ම මෙරට විවිධාකාර ලිංගික දුබලතා සහිත පුද්ගලයන් පිළිබඳ දැක්වීමට නිශ්චිත සංඛ්‍යා ලේඛන කිසිදු පුද්ගලයකු හෝ ආයතනයක් සතුව නොමැති සේම කිසිදු කලෙක ඒ පිළිබඳ නිවැරදි දත්ත රැස් කිරීමට කිසිවකුටත් අවස්ථාවක් නොලැබෙනු ඇත්තේ “මට අහවල් ලෙඩේ තිබෙනවා” යයි හෙළි කිරීමට තරම් බොහෝ දෙනා ඉදිරිපත්වන තත්ත්වයක් අප සංස්කෘතිය තුළ නොපවතින හෙයිනි.

මේ වනවිටත් මෙරට ලිංගික ගැටලු පිළිබඳ නිසි අධ්‍යයනයක් සිදුවී නැත. ඉහත තත්ත්වය තුළම වන අතර විශේෂයෙන්ම සමාජ රෝග වැනි තත්ත්වයකදී රෝග ලක්ෂණ ඔඩුදිවීමෙන් පසු හෝ පිළිගත් වෛද්‍යවරයකු වෙත යෑමට රෝගීන් පෙලඹුණද නැත. ඉන් මෙපිට මේ ගැටලුවලට වෛද්‍යවරයකු වෙත යෑම මෙරට සමාජය අනුව සලකන්නේ විළි ලැජ්ජාවට පාත්‍ර වීමක් වශයෙනි. විශේෂයෙන්ම එසේ වෛද්‍යවරයකු වෙත යෑමට බිය මුසු ලැජ්ජාව ඇති ‘රෝග‘ අතරින් ප්‍රධානය.

එමෙන්ම ලිංගික හැකියාව උපදවා ගැනීමට සමත් ඔසුවක් ඇතිනම් ඇතැම් ‘රෝගීන්ට’ එය දිව ඔසුවක් වනු ඇත. කොහොමත් මෙරට ඇති ඔෟෂධවලින් බොහොමයකට වෛද්‍ය නිර්දේශයක් අවශ්‍යය. නමුත් හිසරදයට ගන්න පැරසිටමෝල් වර්ගයේ පෙත්තකට එය අවශ්‍ය නැත. එමෙන්ම හිසරදයටත් එහා ගිය මේ හිතරදය සමඟ ගතයුතු ඔසු සොයා බැලීමට ඉඩකඩ ඕනෑ තරම් ඇත.

කොහොමටත් මෙය ව්‍යාපාරිකි ඒ තුළ ඇත්තේ යම් අහිංසක හොරකමක් මෙන්ම යම් උතුම් මෙහෙවරක්ද විය හැකිය. කොහොමත් මේ මානසික ප්‍රතිකාරයක්ද විය හැකිය. නමුත් සියලු ප්‍රතිකාර එසේ අහිංසක මානසික ප්‍රතිකාර නොවීම ගැටලුවකි. ලිංගේන්ද්‍රියේ ප්‍රමාණය පිළිබඳ ප්‍රශ්නය ඉන් ප්‍රධානය. මෙයට පිළිගත් වෛද්‍යවරයකුගෙන් බොහෝ විට ලැබෙන පිළිතුර වන්නේ මෙබඳු ගැටලුවක් රෝගයක් නොවන බවත් එය මතු වන්නේම තවත් පුද්ගලයකු සමඟ සංසන්දනය කිරීමේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙස බවය.

එහෙත් මෙබඳු පිළිතුරක් රෝගියකුගේ සිත අස්වසාලීමට කිසිසේත් නොසෑහේ. මීට පිළිතුරු බටහිර හෝ දේශීය වෙළෙඳසල්වල විවිධ මුහුණුවරයන්ගෙන් ඉදිරිපත් වේ. මේවා ගුළි කල්ක, ආලේපන සිට පෙති හා ස්ප්‍රේ වර්ග දක්වා වෙනස් පරාසයන්ගෙන් හමුවේ.  අන්තර්ජාලය පුවත්පත් ආදී ඕනෑම මාධ්‍යයක මෙම පිළිතුර ඇති අතර එවැනි  තමන් විසින් ලබාගෙන පිළිතුර දක්වන්නේ වැඩිවන අඟල් ගණන හා වැඩිපුර වැඩෙන කාල පරාසය පැය ගණන් ලෙස සංඛ්‍යාත්මකව දක්වමිනි.

කොහොමටත් ලිංගිකත්වය ස්වාභාවික ක්‍රියාවලියකි. එහි කුණුහරුපයක් හෝ අමු අරුමයක් නැත. නමුත් මෙම ක්‍රියාවලියම මිනිසා ශිෂ්ටාචාරගත වීම යැයි කියන තත්ත්වයට පත්වීමෙන් පසු තම බලය හා ජවය දැක්වීමේ ශක්ති ප්‍රවාහයක් ලෙස භාවිත කිරීමෙන් මේ වාජීකරණය ඇරඹේ. කොහොමටත් පැරණි දේශීය හා ආයුර්වේද වෙදකම්වල වාජීකරණ ක්‍රම අතර ඒවා තමන් තුළ පවතින ශක්තිය මතුකර ගන්නා සිරුරට හානිකර නොවන ස්වාභාවික සත්කාරයන් වන අතර, නූතනයේ එය කාබයිට් ගසා පලතුරු ඉදවීමට මෙන්ම තවත් විකෘතියක් බවට පත්ව ඇත.

කෙසේ වෙතත් මෙම බෙහෙත් හදන ක්‍රමය හරි අපූරුය. බොහෝවිට ස්වාභාවික හා ආයුර්වේද ප්‍රතිකාර ලෙස ඉදිරිපත් කිරීම පහසු වන්නේ එය අඩු තාක්ෂණික තත්ත්වයන් යටතේ තැනිය හැකි බැවිනි. අවශ්‍ය ද්‍රව්‍ය ඉතා පහසුය. ජින්සෙන් රටඉඳි, මී පැණි, හාතාවාරිය වැල්පෙනෙල මෙකී නොකී ඔෟෂධ වර්ග ලැයිස්තුවෙන් තමන්ට පහසුවෙන් සපයාගත හැකි ද්‍රව්‍ය මුලින්ම රැස්කර ගැනේ. එහිදී ජින්සෙන් වැන්නක් ලේසියෙන්ම හැලීයෑමේ ඉරණමට ලක්වුවත් එය ඔෟෂධය ගැන දැක්වීමේදී ඉදිරිපත් කිරීමට හැකිනම් රෝගී ජනතාවගේ ඉමහත් ප්‍රතිචාරයක් මෙන්ම බලාපොරොත්තු සහගත නෙත් ඒ වෙත යොමුකර ගත හැකිය. ඉන්පසු තැපැල් පෙට්ටියක් වෙන්කරගෙන පුවත්පත් දැන්වීම් මඟින් රෝගී ජනතාව සුවපත් කර මුසපත් කිරීමේ සත්කාර්යය ඇරඹිය හැකිය.

කෙසේ වෙතත් වර්තමානයේ මේ කටයුත්තට පහසු වී ඇත්තේ අන්තර්ජාලය හරහාය. පුවත්පත් දැන්වීම් ... ඕනෑතරම් අන්තර්ජාලයේ ක්‍රම ඇත. අතීතයේ තැපැල් පෙට්ටියක් වෙනුවට දැන් නිවෙසටම පැමිණ කුරියර් පහසුකම මඟින් මෙම මහඟු ඔසු රෝගියාගේ සුරතටම තිළිණ කරවීමට තරම් වෙදැදුරන් කාරුණික වී සිටී. මෙම ක්‍රමය ඉතා පහසුය. නිවෙසටම බෙහෙත වඩී. එමෙන්ම ලැජ්ජා බය දෙකද මනාව සුරැකේ. වෛද්‍යවරයා ඉදිරිපිට ඇඳිවත පහත් කළ යුතු නොවේ. අවශ්‍ය වන්නේ තමාට ඇති රෝගය තමාම නිශ්චය කර ගැනීම හා අවශ්‍ය මුදල තිබීමය. බෙහෙත ලබා ගැනීමේදී උපරිම රහස්‍යභාවය රැකගැනීම වැදගත් නිසා ඇතැම් විටෙක මේ පාර්සලය ලැබෙන්නේ තම නියම පදිංචි ලිපිනයට නොවිය හැකිය. ගෙදර අය පවා මෙබඳු පාර්සලයක් දැකීම රෝගියාව ලොවට හෙළිදරව් වීමකි.

මේ පහළ මට්ටමේ රෝගීන්ගේ ප්‍රතිකාර විධි ක්‍රම වුවද ඉහළ සමාජ හා ආර්ථික මට්ටමක සිටින ‘රෝගීන්ගේ’ තත්ත්වය මීට වෙනස්ය. ඔවුන් බොහෝ විට විශ්වාසය තබන්නේ විදේශයෙන් ආනයනය කරනු ලබන සුපිරිතම බෙහෙත් වර්ග පිළිබඳවය. එබඳු බෙහෙත් වර්ගවල නම් ලැයිස්තුවක්ම පවතින අතර මේවා ඉහළ සමාජ ස්ථරයේ බොහෝ දෙනා අතර ඉතා විවෘත කතිකාවන්ට බඳුන් වූ ඒවාය.

විශේෂයෙන්ම ඉහළ මෙම සමාජ ව්‍යුහය තුළ නිලය, ධනය හා බලය සමඟ නිරායාසයෙන්ම තමන් වෙතට ගලාගෙන එන ලිංගකත්වය කළමනාකරණය කර ගැනීමට නම් එම ශක්තිය උපදවාගත හැකි ක්‍රමවේදයන් ඉතා අත්‍යවශ්‍යය. කොහොමටත් වාජීකරණයන් යන සංකල්පය පහළ වන්නේම මෙම සමාජ තළයට අයත් වූ රජවරුන් හා සිටුවරුන් ඇසුරිනි. තම අන්ත--පුරය නඩත්තු කරගෙන යෑමට රජුට තම සාමාන්‍ය බලය අසාමාන්‍ය කර ගැනීමේ සුපිරි රහස් හා ක්‍රමවේදයක් අවශ්‍ය වන්නට ඇත. රජුට සිය අවශ්‍යතා ඇතුවා හෝ නැතුවා හෝ අන්ත--පුරයක් තබා ගැනීම යනු පිරිමිකමේ සංකේතයකි. ගමේ ආරච්චිලට අතීතයේ කොටු පැනීමට නිල බලයෙන්ම හැකියාව තිබිණි.

කොහොමටත් ලිංගිකත්වය යනු බලයේ සංකේතයකි. එම බලය අහිමි වූවන් එය කෙසේ හෝ ලබාගත යුතුය. එය සෘජුව වක්‍ර ක්‍රමවලින් ලොවට ප්‍රකාශ කිරීම හා ප්‍රදර්ශනය කිරීම මඟින් තම සමාජ බලය තහවුරු කරගත යුතුය. මේ තහවුරුව නිර්මාණය කර ගැනීමට විවිධ බලගතු ඔසුවල පිහිට පැතූ ප්‍රභූ පිරිස් හා වරියන්ට සිදුවූ බව කියන ඇතැම් සිදුවීම්වල ඇත්ත නැත්ත අප නොදන්නා නමුදු මෙරට ජනතාවගේ ජනශ්‍රැතිය තුළ උපහාසය මෙන්ම තමන්ට නැති ඔවුන්ට ඇති ඒ සැප පිළිබඳ ඊර්ෂ්‍යාව මුසු හැඟීමකින් යුක්තව නිමවූ රස කතා අදටත් ජීවමානය.

කොහොමටත් ආතල් කැඩීම පාපකර්මයකි. ඒ නිසා මෙම ඔෟෂධ භාවිත කර යම් වින්දනයක් ලබාගැනීමට අවශ්‍ය ජවය ජනිත කර ගැනීම වරදක් නොවේ. කෙසේ වෙතත් එහි අතුරු ආබාධ ගැනද සිතිය යුතුය. විශේෂයෙන්ම නිසි රෝග නිශ්චයකින් තොරව මෙන්ම මේ රෝගය ඇතැයි යන උපකල්පනය මත පමණක් පදනම්ව සිදු කෙරෙන මේ ඊනියා ප්‍රතිකාර මඟින් සිදුවන එක් දෙයක් වන්නේ ශරීරයේ රුධිර ගමනාගමනය වේගවත් කිරීමයි. ලිංගික උත්ප්‍රේරණය යනු රුධිර සංසරණය හා බැඳී පවතින්නක් නිසා එය වේගවත් කළ යුතුය.

එහෙත් මේ වේගවත් කිරීම මඟින් ලිංගික උතතේජනය පමණක් නොව රුධිර පීඩනය හා හෘදයාබාධ තත්ත්වයන්ද උත්ප්‍රේරණය විය හැකිය. මෙහි අවසාන ප්‍රතිඵලය මරණය විය හැකිය. මහගම සේකරයන් කී පරිදි රමණය හා මරණය එකිනෙකට සමගත කරමින් රමණය අතරතුරම මරණය ළඟා කරගත්තාවුන්ද නැතුවා නොවේ. මීට හේතුව සැබවින්ම නැති ලෙඩක් වෙනුවෙන් බෙහෙත් ගැනීමයි. තමන්ට ඇති ලිංගික ශක්තිය පිළිබඳව තෘප්තිමත් නොවී වඩාත් ඉහළ බලයක් ලබාගැනීමට මෙම ඔෟෂධ භාවිත කිරීම ඔවුන් සිදුකර තිබේ. 

මීට අමතරව මුලදී කී ආරක්ෂක අංශ නිලධාරියාට මෙන්ම මුලින් ලැබෙන ශක්තිය වෙනුවට පසුව ඇතිවන ශක්තිය දුබල තත්ත්වයට පත්වීමේ අවසාන ප්‍රතිඵලය ලෙස අවසානයේ ලිංගිකත්වය පමණක් නොව සාමාන්‍ය කායික ශක්තියද පිරිහී ගිය පුද්ගලයකු බවට පත්වීමට ඉඩ ඇත. එමෙන්ම මෙම ලිංගික උත්තේජකවලට හුරුවූවකුට එම බෙහෙත් භාවිතයෙන් තොරව ඊට පෙර පැවති සාමාන්‍ය ලිංගික ශක්තිය හෝ නැතිව ගොස් එම ඔෟෂධවලට වහලකු වීමට ඉඩකඩ විවර වේ.

ඇතැම් ලිංගික උත්තේජක ක්‍රියාත්මක වන්නේ ශරීරයේ සාමාන්‍ය ක්‍රියාකාරිත්වය ඉක්මවා ගොස් අධි ක්‍රියාකාරිත්වයක් ගොඩනැඟෙන අයුරිනි. බොහෝ විට මේ ඔෟෂධ සමඟ මත්පෙති හෝ මත්ද්‍රව්‍ය භාවිත කිරීමේදී ඒවායේ රසායනිකයන් එකිනෙක ප්‍රතික්‍රියා කරමින් ඉතා භයානක ලෙස ශරීරයේ අභ්‍යන්තරය හා බාහිරින් ඒ වෙනස්කම් අහිතකර ලෙස පෙළගැසේ.

ඕනෑම රෝගියකුට ඊට අදාළ ඔෟෂධය ලබා ගැනීමට අයිතියක් ඇත. එය ලොව පිළිගත් මූලික මූලධර්මයකි. එහෙත් ඒ අයිතිය තුළම එක් පසෙකින් මුදල් පමණක් අරමුණු කර ගනිමින් ජීවිතය අවදනෙමේ තබමින් බේත් වෙළෙන්දන් පිරිසක් නඩත්තු කරමින් සිටිති. අනෙක් පැත්තෙන් තම ජීවිතයේ සතුට උත්කර්ෂයට නංවාගැනීමට අවශ්‍ය ශක්තිය නොමැති වීම නිසා පීඩාවට පත්ව සිටින පිරිසකුත් අතර ගනුදෙනුවේ අවසාන ප්‍රතිඵලය රමණීය නිමේෂයක් වෙනුවට මරණීය නිමේෂයකි. එහි ප්‍රතිඵලය වෙනස් කිරීමට කටයුතු කළ යුතුය.

කෙසේ වෙතත් මිනිස් ශිෂ්ටාචාරයේ ආරම්භක නිමේෂයේ සිටම ලිංගිකත්වය කෙරෙහි මිනිසා තුළ වූ අසීමිත කුතුහලයත් ඒ පිළිබඳව වූ නොසන්සඳෙන පිපාසයත් පවතින තාක් කල් විවිධ වෙළෙඳනාම හා ඔෟෂධ නාම යටතේ පෙළ ගැසී වඩාත් වැඩි සුඛ විහරණයක් වෙනුවෙන් මිනිසා වෙහෙසෙන තාක්කල් මේ ගැටලුව නොවිසඳෙනු ඇත. වෙනත් අයුරකින් කිවහොත් මිනිසා තම ජීව විද්‍යාත්මක ක්‍රියාවලිය කරගෙන යන තාක්කල් සුඛාන්තයක් බලාපොරොත්තුවෙන් සිහින දැක අරධා ඛේදාන්තයක් වීම පිළිබඳව අනුවේදනීය පුවත් හිඟ නොවනු ඇත.


වගීෂ කරුණානායක


ඊශ්‍රායල පලස්තීන ගැටුම් යලි ආරම්බ වන ලකුණු

භුතයෙක්ගේ ගැටී පාසැල් බස් රථය අනතුරේ - දරුවන් 11ක් රෝහලේ

ඇපල් අද කරන්න යන විශේෂ වැඩේ

බැඳුම්කර වංචාවට ඇලෝසියස් අත්අඩංගුවට

සෞඛ්‍ය සේවා අඩපන වෙන ලකුණු - හෙද නිලධාරීන් වෘත්තීය ක්‍රියාමාර්ගයක
හිටපු මහබැංකු නි.අධිපති පී.සමරසිරි ඇතුළු 4ක් අත්අඩංගුවට

මාලිංග සෙල්ලම් කරන අවසන් ජාත්‍යන්තර තරඟය ගැන හෙළිකරයි

2020 වර්ෂයේදී ඕස්ට්‍රේලියාවේදී පැවැත්වීමට නියමිත විස්සයි-20

08:57 AM Mar 25 2019

වැස්සට දියවුණු ලංකාවේ හීන

08:17 AM Mar 25 2019

වැරදි වැඩ කරලා ආයේ ආපු වෝනර්ත් පරාදයි, පොඩි කට්ටියට මුම්බායි පරාදයි

07:55 AM Mar 25 2019

ඊශ්‍රායල පලස්තීන ගැටුම් යලි ආරම්බ වන ලකුණු

පලස්තීන හමුදා ගාසා තීරය ඔස්සේ  ඊශ්‍රායලය දක්වා එල්ල කරන

02:45 PM Mar 25 2019

තායිලන්ත මැතිවරණයෙන් මිලිටරි හිතවාදී පක්ෂයක් ඉදිරියට

10:56 AM Mar 25 2019

ට්‍රම්ප් නිර්දෝෂයි - මියුලර් වාර්තාවෙන් හෙළිවේ

09:18 AM Mar 25 2019

ජනාධිපතිවරණ අපේක්ෂකයා ගැන ගයන්ත කී කතාව

එක්සත් ජාතික පක්ෂයේ  ඉදිරි ජනාධපතිවරණ අපෙක්ෂකයා පිළිබඳව

01:52 PM Mar 25 2019

මෛත්‍රි expire වේගෙන යන්නේ. expire වුණ දේවල් කෑවොත් බඩේ අමාරැව හැදෙනවා ඒ නිසා expire භාණ්ඩ අලෙවියෙන් අයින්කරන්න ඕනේ

10:39 AM Mar 25 2019

එජාපයවත් පොහොට්ටුවවත් ජනාධිපති අපේක්ෂකයාව තීරණය කරලා නැහැ.

08:53 AM Mar 25 2019

පසුගිය කාටුන්

CARTOON ::: 2019-03-22
CARTOON ::: 2019-03-21
CARTOON ::: 2019-03-20

විල්පත්තු ප්‍රශ්නය

ජගත් වනාන්තර දිනය ලෙස ‘මාර්තු 21’ නම් කර ඇත්තේ එක්සත් ජාතීන්ගේ සංවිධානය විසිනි. මේ දිනය නිමිත්තෙන් පොළොන්නරුව අරලගංවිල වෙහෙරගල විද්‍යාලයේ පැවැති උත්සවයට සහභාගි වූ පරිසර ඇමැතිවරයා වන ජනාධිපති මෛත්‍රිපාල සිරිසේන ප්‍රකාශ කර තිබුණේ  ලංකාව තුළ වාර්ෂිකව සිදුවන වන විනාශයට අනුව දැනට තිබෙන වනාන්තර ටික හෝ රැක නොගතහොත් තව අවුරුදු 15කින් පමණ රට කාන්තාරයක් වනු ඇති බවය. යුද්ධය පැවැති කාලයේ උතුරේ වනාන්තර ටික ප්‍රභාකරන් රැකගත්තද දූෂිත දේශපාලනඥයන්, ඇතැම් රජයේ නිලධාරීන් හා දැව ජාවාරම්කාරයන් හා නීති විරෝධීව වැඩ කරන ව්‍යාපාරිකයන් එකතුවී දකුණේ වනාන්තර ටික විනාශ කළ අතර ඉතුරු වී තිබෙන සියයට 28ක වනාන්තරවලින් 20ක් පමණ උතුරේ තිබෙන්නේ ඒ නිසා බවද ජනාධිපතිවරයා එහිදී අවධාරණය කර තිබිණි.ජනාධිපතිවරයාගේ මේ කතාව සහතික ඇත්තය. ගෙවත්තේ පැළයක් වත් සිටුවන්නේ නැති ඊනියා පරිසර ලෝලීන්, බඩගෝස්තරවාදී පරිසරවේදීන්, දූෂිත දේශපාලනඥයන් සහ ජාතිවාදී දේශප්‍රේමියන් වනාන්තර ඇතුළු පරිසරය සුරැකීම ගැන මහ ඝෝෂා කරද්දී වසරින් වසර ‘වනාන්තර’ ක්‍ෂය වෙමින් යන්නේ වනසතුන්ටද විනාශය අත්කර දෙමිනි. යුද්ධය අවසන් වීමෙන් පසු උතුරේ වනාන්තරවලටත් කට්ටිය අත තැබුවේ ප්‍රභාකරන්ලා නැති බව දන්නා නිසාය. මේ දිනවල ‘විල්පත්තුව’ වන විනාශය බරපතළ ලෙස කතා කිරීමට පටන් ගෙන ඇත. ‘විල්පත්තුව  සංරක්ෂිතය කපා දමා මුස්ලිම් ජාතිකයන්ට ගම්මාන හදා දී ඇති බව එල්ල වී ඇති බරපතළ චෝදනාවය.මහින්ද රාජපක්ෂ මහතාගේ ආණ්ඩු කාලයේ මේ චෝදනාව ඇතුළු පරිසර විනාශය ගැන බරපතළ චෝදනා පරිසරවේදීන්ගෙන් එල්ල විය. එහෙත් බරපතළ ලෙස ‘විල්පත්තුව‘ ගැන චෝදනාව එල්ල වීමට පටන් ගත්තේ සිරිසේන - වික්‍රමසිංහ හවුල් ආණ්ඩුව බලයට පැමිණි පසුය. ගලගොඩඅත්තේ ඥානසාර හිමි ඇතුළු පිරිසක් විල්පත්තුවට ගොස් වන විනාශය ගැන මාධ්‍යයට කතා කළහ. මාධ්‍යයද විල්පත්තුව විනාශ කරලා යැයි ප්‍රවෘත්තිවලින් රටටම අනාවරණය කළේය. මුස්ලිම් අන්තවාදයක් ගැනද මෙහිදී කියවිණි. වරින්වර උඩ එමින් යළි යට යමින් තිබූ ‘විල්පත්තු’ කතාව මේ දිනවල යළි උඩටම පැමිණ ඇත.පාර්ලිමේන්තුවේදී ජනතා විමුක්ති පෙරමුණේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක ඇමැති රිෂාඩ් බදියුදීන්ගෙන් ඉකුත් 22දා විමසා තිබුණේ විල්පත්තු වන රක්ෂිතයේ සිදුවී ඇතැයි කියන වන විනාශය පිළිබඳවය. එහිදී ඇමැතිවරයා අවධාරණය කර තිබුණේ එල්ටීටීඊ ප්‍රහාර නිසා පදිංචි නිවාස අතහැර ගිය මුස්ලිම් ජනතාව ලක්ෂ තුනක් නැවත පදිංචි කිරීම ඇමැති බැසිල් රාජපක්ෂගේ නායකත්වයෙන් පත්කළ කමිටුවේ අනුමැතිය මත ආරම්භ කළ බවත්, පසුව සිරිසේන - වික්‍රමසිංහ ආණ්ඩුව යටතේ ජනාධිපති කාර්ය සාධක මණ්ඩලයේ මෙහෙයවීමෙන් නැවත පදිංචි කිරීම් අඛණ්ඩව කරගෙන ගිය බවත්ය.අනුරාධපුර, පුත්තලම දිස්ත්‍රික් දෙක අතරේ විල්පත්තුව වන සංරක්ෂණය තිබෙන අතර මන්නාරම සීමාවේ පරණ මුස්ලිම් ගම්මාන 22ක්, කජුවත්ත නමින් සිංහල ගම්මානයක් හා කතෝලික ගම්මානයක්ද තිබී ඇත.වල්බිහි වී තිබූ මේ ගම්මාන යුද්ධයෙන් පසු වන සංරක්ෂිත ප්‍රදේශ ලෙස නම් කර තිබුණු අතර බැසිල් රාජපක්ෂ කමිටු නිර්දේශ මත යළි ජනතාව පදිංචි කිරීම ආරම්භ කර තිබේ. මේ ප්‍රදේශ ‘වනජීවී’ ප්‍රදේශ නොවන අතර විල්පත්තුව රක්ෂිතයට අයිති නැති බවත් පැවැසේ. එහෙත් බරපතළ ලෙස චෝදනා එල්ල වී ඇත්තේ විල්පත්තුව රක්ෂිතය විනාශ කර ඇති බවටය. ප්‍රශ්නය වන්නෙ අදාළ බලධාරීන් මේ ගැටලුව නිරාකරණය කර ගැනීම සඳහා නිරවුල් පිළිතුරක් නොදීමය.මේ ඉඩම් යළි ලබාදීමේදී පරිසර ඇමැතිවරයාව සිටි අනුර ප්‍රියදර්ශන යාපා පාර්ලිමේන්තුවේදී ප්‍රකාශ කර තිබුණේ පැරණි ගම් රක්ෂිතයට එකතු නොකළ බවය. එහෙත් ඇමැති බදියුදීන් ප්‍රකාශ කර තිබුණේ ඊට වෙනස් කතාවකි. ඔහුට අනුව වන සංරක්ෂණ ප්‍රදේශ ගූගල්  සිතියමක් ආධාරයෙන් නම් කරන විට ජනතාව පදිංචිව සිට නැත. පැරැණි ගම්වල යළි පදිංචි කිරීමේ මුවාවෙන් අවසර ලබාදුන් ඉඩම් ප්‍රමාණයට වඩා ඉඩම් හා වනය එළිපෙහෙළි කර අල්ලාගෙන ඇති බව බදියුදීන් මහතාට එල්ල වන චෝදනාවය. ඇමැතිවරයා පාර්ලිමේන්තුවේදී ප්‍රකාශ කර තිබුණේ තමා විල්පත්තුව වන රක්ෂිතය විනාශ කළ බව ඔප්පු කළොත් ඕනෑම දඬුවමකට යටත් වීමට සූදානම් බවය. මේ ගැන සෙවීමට පාර්ලිමේන්තු තේරීම් කාරක සභාවක් පත්කරන ලෙසද හෙතෙම ඉල්ලීමක් කර ඇත. අදාළ පදිංචි කිරීම් සම්බන්ධව විගණකාධිපතිවරයාගේ වාර්තාවක් ලැබී ඇති අතර ආංශික අධිකරණ කාරක සභාවට එය ඉදිරිපත් කිරීමට නියමිතය. මේ පිළිබඳව සෙවීමට ජනාධිපතිවරයා පත්කළ කමිටුවේ වාර්තාව තවමත් එළියට පැමිණ නැත.වහා කළ යුත්තේ අදාළ වාර්තා පාර්ලිමේන්තුවට ඉදිරිපත් කර ‘විල්පත්තුව‘ ප්‍රශ්නය ගැන පැහැදිලි පිළිතුරක් රටට ලබාදීමය. නොඑසේ නම් වන්නේ වන විනාශය, පාරිසරික ප්‍රශ්නය, මුස්ලිම් අන්තවාදය, සිංහල ජාතිවාදය එකට කැලතී නැති ප්‍රශ්නයක් රට තුළ නිර්මාණය වීමය. නියපොත්තෙන් කැඩීමට ඇති දේ පොරොවෙන් කැපීමට ඉඩතැබිය යුතු නැත. සිංහල-දමිළ ගැටුම මෙන් සිංහල - මුස්ලිම් ගැටුමකට අනාගතයේ ඉඩ නොතැබීමට කවුරු කවුරුත් පරිස්සම් විය යුතුය.
වීඩියෝ